Kasa biletowa

ul. Teatralna 4

41-200 Sosnowiec

poniedziałek
kasa nieczynna

wtorek, środa
12:00 – 17:00

czwartek, piątek
12:00 – 19:00

sobota, niedziela
16:00 – 19:00

tel. 32 266 87 66

Akceptujemy karty płatnicze.

Biuro Współpracy z Widzami

poniedziałek-piątek
8:00 – 15:00

tel. 32 266 11 27
tel. 602 470 644
tel. 664 997 984
rezerwacje@teatrzaglebia.pl

Bilety

Zakup biletów

Bilet możesz kupić w Kasie lub online na naszej stronie internetowej. W przypadku zakupu online otrzymasz bilet elektroniczny na podany adres mailowy.

Przelewy

Po wcześniejszym ustaleniu rezerwacji można dokonywać wpłat bezpośrednio na konto bankowe:

Bank PKO Bank Polski S.A. 58 1020 2313 0000 3002 0579 8089

W opisie prosimy wpisać imię i nazwisko oraz datę i tytuł spektaklu.

Prosimy o dokonanie płatności najpóźniej na 7 dni przed datą spektaklu.

Ceny biletów

parter: 40/35 zł
loże i balkon: 30/25 zł
oraz dla przedstawień:
„Boeing, Boeing”, „Prezent urodzinowy”, „Pomoc domowa”, „Horror szał”
parter: 45/40 zł
loże i balkon: 35/30zł

Spektakle przedpołudniowe dla grup szkolnych i przedszkolnych:
parter: 20 zł (oraz 17 zł dla spektaklu „Szewczyk Dratewka”)
balkon: 18 zł (oraz 15 zł dla spektaklu „Szewczyk Dratewka”)
opieka: 1 zł

Rezerwacje

Bilety możesz zarezerwować:

  • osobiście lub telefonicznie w Biurze Współpracy z Widzami (32 266 11 27, 602 470 644, 664 997 984, poniedziałek-piątek 8-15) oraz w Kasie (32 266 87 66) w godzinach pracy (wtorek-środa 12-17, czwartek-piątek 12-19, sobota-niedziela 16-19)
  • mailowo: rezerwacje_@_teatrzaglebia.pl

Rezerwacja mailowa nie umożliwia wyboru miejsc. Rezerwacje potwierdzimy mailem zwrotnym w ciągu 2 dni roboczych, w godzinach pracy Biura Współpracy z Widzami. W przypadku braku odpowiedzi ze strony teatru prosimy o kontakt telefoniczny z biurem (32 266 11 27, 602 470 644, 664 997 984). Rezerwacje wysłane w dniu spektaklu lub w przeddzień spektakli weekendowych (piątek, sobota, niedziela) nie będą przyjmowane.

Odbiór rezerwacji

Zarezerwowane bilety możesz wykupić płacąc gotówką lub kartą płatniczą w Kasie. Możesz też opłacić bilety przelewem i odebrać przed spektaklem – w tym przypadku skontaktuj się z Biurem Współpracy z Widzami lub z Kasą. Prosimy o dokonanie płatności najpóźniej 7 dni przed spektaklem – po tym czasie rezerwacje niewykupione tracą ważność. Wyjątkiem są spektakle dla grup szkolnych i przedszkolnych – zakup biletów jest możliwy w dniu spektaklu.

Bilety grupowe

Jeśli grupa liczy min. 20 osób, możemy zaoferować Ci bilety w niższej cenie. Skontaktuj się z Biurem Współpracy z Widzami, by ustalić szczegóły rezerwacji.

Zniżki

Bilety ulgowe: przysługują uczniom, studentom, emerytom, rencistom, kombatantom, osobom niepełnosprawnym i ich opiekunom oraz osobom przebywającym w domach opieki społecznej na podstawie dokumentu upoważniającego do zniżki.
Karty: Miej Więcej oraz Aktywny Senior: uprawniają do zniżki 25% przy zakupie biletów wyłącznie na spektakle własne teatru (nie dotyczy premier, spektakli gościnnych i objętych promocjami).
Karty: Dużej Rodziny i Karta Mieszkańca: uprawnia do zniżki 50% przy zakupie biletów wyłącznie na spektakle własne teatru (nie dotyczy premier, spektakli gościnnych i objętych promocjami).
Wszystkie zniżki stosuje się od cen biletów normalnych dla poszczególnych stref na widowni.

Promocje

25 zł: promocja dotyczy wybranych spektakli, które będą oznaczone specjalnym znakiem w repertuarze.
4 za 3: grupom 4-7 osobowym przy zakupie biletów normalnych przysługuje jeden bilet za 1 zł. Z promocji można skorzystać kupując bilety wyłącznie w kasie. Promocja nie dotyczy premier, przedstawień gościnnych, wydarzeń (np. koncertów) oraz spektakli „Boeing, Boeing”, „Prezent urodzinowy”, „Pomoc domowa”, „Horror szał”.
Inne promocje: obserwuj nasz fanpage na Facebooku (link) oraz zapisz się do newslettera (link), aby być na bieżąco ze wszystkimi naszymi ofertami promocyjnymi.

Zwroty

Bilety indywidualne możesz zwrócić najpóźniej na 3 dni przed datą spektaklu Teatru Zagłębia lub na 7 dni roboczych przed datą wydarzeń specjalnych i spektakli gościnnych.

Faktury

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za zakupione bilety, powiadom nas o tym przy zakupie biletów lub przy rezerwacji. Aby otrzymać fakturę, wyślij na adres rezerwacje_@_teatrzaglebia.pl następujące dane: Imię i nazwisko / tytuł spektaklu / data / ilość biletów / cena / dane do faktury

Ważne

Widzowie spóźnieni na spektakle Teatru Zagłębia będą proszeni o zajęcie miejsc na balkonie, a w przerwie będą mogli zająć wykupione miejsca.

Regulamin rezerwacji i sprzedaży

Prosismy o zapoznanie się z regulaminem

Kup bilety online

Plan widowni

Kup bilety na naszej stronie

Aby kupić bilety przez internet, wybierz swój spektakl w repertuarze.